Όροι Χρήσης

 

Επωνυμία: IMOB ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΕ

Δ.Τ: ΙΜΟΒ ΑΕ

ΑΦΜ: 800424671

ΔΟΥ: ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

Έδρα: ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ  7  ΚΑΙ  ΗΦΑΙΣΤΟΥ 20 22,15238 ΧΑΛΑΝΔΡΙ

Υποκατάστημα: Λ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ 54,15235 ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Αριθμό ΓΕΜΗ: 121806001000

 

Γενικά

Με την επιφύλαξη ειδικότερης έγγραφης συμφωνίας, όλοι οι όροι που αναγράφονται επί του παρόντος, ισχύουν για όλα τα προϊόντα και προς όλους τους αγοραστές - πελάτες και οποιαδήποτε συναλλαγή αφορά αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα i-mob.gr, εμπίπτει στους όρους που αναφέρονται κατωτέρω και αναγράφονται ευκρινώς στο διαδικτυακό μας κατάστημα.

Προσφορά και κλείσιμο συμφωνίας

Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα, τα παρελκόμενα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία. Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι δειγματικές, επομένως ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος να διαφέρει. Ο αγοραστής οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά ή άλλα χαρακτηριστικά των προϊόντων που επιθυμεί να αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας του. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες, γίνεται με κάθε επιφύλαξη.

Η παραγγελιοληψία γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων του i-mob.gr, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και την αποστολή των προϊόντων. Η καταχώριση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε διαδικτυακά μέσα από την ιστοσελίδα μας είτε τηλεφωνικά έπειτα από επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Παραγγελίες μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης κλπ., δε γίνονται δεκτές και δε θεωρούνται έγκυρες. Δεν προτείνεται η καταχώριση μιας παραγγελίας απευθείας κατά την επίσκεψη στο φυσικό μας κατάστημα λόγω συνεχούς αλλαγής της διαθεσιμότητας αλλά και της τιμής των προϊόντων.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά του αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας όμως το αγαθό μαζί με τα παρελκόμενά του στην άριστη αρχική τους κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο ή βρίσκεται σε έλλειψη τη δεδομένη χρονική περίοδο και δε δύναται να παραδοθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το τμήμα πωλήσεων του i-mob.gr ενημερώνει τον πελάτη και ακυρώνει την παραγγελία, αφού γίνει γραπτή (email) ή τηλεφωνική ενημέρωση.

Τιμολογιακή πολιτική

Οι τιμές όλων των προϊόντων αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ (*Εξαιρείται η τιμολόγηση βάσει ΠΟΛ 1150/2017). Οι τιμές αλλάζουν κάθε μία ώρα και διαμορφώνονται βάσει ζήτησης και διαθεσιμότητας. Για το λόγο αυτόν, σας προτείνεται να μη συμβουλεύεστε για την αγορά σας αποκλειστικά ηλεκτρονικές πλατφόρμες αναζητήσεων, αλλά για καλύτερη ενημέρωσή σας την ηλεκτρονική μας σελίδα, η οποία ανανεώνεται άμεσα όσον αφορά τόσο τις τιμές όσο και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Για προϊόντα, τα οποία διακινούνται εκτός Αθηνών ή για ογκώδη/βαριά δέματα, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών ταχυμεταφορών.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Αν παραγγείλατε προϊόν με ένδειξη διαθεσιμότητας:

«Διαθέσιμο», θα παραλάβετε μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες αναλόγως προορισμού (εξαιρούνται οι καθορισμένες από τη μεταφορική εταιρία ως «δυσπρόσιτες περιοχές»).

«Κατόπιν Παραγγελίας», θα παραλάβετε εντός 30 ημερών με την προϋπόθεση τηλεφωνικής, από πλευράς μας, επικοινωνίας για επιβεβαίωση ή/και εξόφληση. Για όλα τα προϊόντα που βρίσκονται σε κατάσταση διαθεσιμότητας «Κατόπιν παραγγελίας», ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 3 έως 30 ημέρες και εξαρτάται αποκλειστικά από τη διαθεσιμότητα των προμηθευτών μας την εκάστοτε χρονική περίοδο, την οποία φροντίζουμε να ανανεώνουμε σχεδόν σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, ελλείψεις προϊόντων εμφανίζονται από καιρού εις καιρόν, εξαρτώμενες από αστάθμητους παράγοντες. Στην περίπτωση που ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη τη δεδομένη χρονική περίοδο και δεν καταστεί τελικά εφικτή η ανεύρεσή του μετά ή ακόμη και πριν το πέρας των 30 ημερών, το κατάστημα ενημερώνει άμεσα τον πελάτη σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας του και προχωρά σε ακύρωσή της κι επιστροφή των χρημάτων, αν το προϊόν έχει προπληρωθεί.

Αποστολή / Μεταφορά

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη του καταστήματος μέσα στην ειδική, προστατευτική συσκευασία της Γενική Ταχυδρομική, με σκοπό την όσο το δυνατόν ασφαλέστερη μεταφορά τους σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδος (εξαιρείται το Άγιον Όρος). Ο χρόνος παράδοσης που ορίζει η μεταφορική εταιρία για την παράδοση των δεμάτων είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται οι καθορισμένες από την εταιρία ως «δυσπρόσιτες περιοχές»). Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραία καιρικά φαινόμενα κλπ.) το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη. Σε κάθε περίπτωση συστήνεται η επικοινωνία του ίδιου του πελάτη με την εταιρία ταχυμεταφορών για λεπτομέρειες που αφορούν την παράδοση του δέματος μετά την αναχώρησή του από το κατάστημα.

Κίνδυνοι

Σε περίπτωση που παραλάβετε το δέμα σας και η συσκευασία ή οι ταινίες ασφαλείας είναι σκισμένες/αλλοιωμένες, οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και κατόπιν επικοινωνίας μας να αποστείλετε πίσω το προϊόν, χωρίς να το βγάλετε από το κουτί του και χωρίς να το ενεργοποιήσετε. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο έλεγχο των ανωτέρω, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν σπασμένο/αλλοιωμένο, οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και του προϊόντος και κατόπιν επικοινωνίας μας να το αποστείλετε πίσω, χωρίς να το ενεργοποιήσετε/χρησιμοποιήσετε με κανέναν τρόπο. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο τεχνικό έλεγχο, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

Από τη στιγμή που ένα προϊόν παραληφθεί και ελεγχθεί από τον αγοραστή ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο μετά τον έλεγχό του, το κατάστημα απαλλάσσεται από οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη και παύουν να ισχύουν οι άνωθι διαδικασίες.

Υποχρεώσεις - Εγγυήσεις

Θέματα παροχής εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα προϊόντα μας έχουν αγοραστεί εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και αναγράφεται η ισχύς της εγγύησης σε όλες της χώρες της Ε.Ε.

Για πληροφορίες σχετικές με την εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το i-mob.gr μπορείτε να ανατρέξετε στο παραστατικό αγοράς. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως για όλες τις Android συσκευές προσφέρεται εγγύηση 2 χρόνων από εξουσιοδοτημένα τεχνικά κέντρα της κατασκευάστριας εταιρίας  Στα iPhone ισχύει μονοετής (1) εγγύηση του κατασκευαστή, ενώ ΔΕΝ είναι δυνατή επέκταση αυτής ή ασφάλιση. Η εγγύηση των κατασκευαστών καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από κακή μεταχείριση, όπως πτώση, υγρασία, αμέλεια, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν «Εκτός Εγγύησης» και η επισκευή του χρεώνεται.

Κατά την επικοινωνία σας με το τηλεφωνικό κέντρο, προτείνεται να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος, καθώς επίσης και το παραστατικό αγοράς του, τα οποία μπορεί να σας ζητηθούν.

Υπεύθυνος για κάθε παροχή εγγύησης (συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου εκτέλεσης αυτής) είναι αποκλειστικά και μόνον ο εκάστοτε κατασκευαστής ή τα εξουσιοδοτημένα τεχνικά τμήματα. Είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε πιστά και ανεξαιρέτως όλες τις τυποποιημένες και προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου, επισκευών ή επιστροφών που καθορίζονται από αυτόν. Μόνος αρμόδιος για οποιαδήποτε διάγνωση και γνωμάτευση προβλήματος στις συσκευές είναι τα επίσημα κέντρα ελέγχου και επισκευών των κατασκευαστών και δεν αμφισβητούνται.

Η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και Οδηγίες όπως Ν2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994), ΑΚ §534, §537, §540 κ' §554, §555 όπως τροποποιήθηκαν από Ν3043/2002. Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή /Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή-Πλ. Κάνιγγος, στην ηλεκτρονική σελίδα www.efpolis.gr, ή να καλείτε το 1520.

Αν επιθυμείτε να προβάλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ή στα εξουσιοδοτημένα σημεία επισκευής, καθώς επίσης και στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του i-mob.gr.

Το i-mob.gr οφείλει να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση. Για το λόγο αυτόν, αν κάποιο προϊόν δε βρίσκεται σε καλή κατάσταση ή παραληφθεί αλλοιωμένο/σπασμένο, δίνει αυτόματα το δικαίωμα στον αγοραστή να μη δεχτεί την παραλαβή του ή να το επιστρέψει υπό τις προϋποθέσεις που περιγράφονται ανωτέρω (βλ. Κίνδυνοι).

Η εγγύηση όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούται να καλύπτεται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. Ειδάλλως, το i-mob.gr οφείλει να καλύψει την εγγύηση ή να αντικαταστήσει το προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία μετά τον έλεγχο αποδειχθεί πως δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

Δικαίωμα ιδιοκτησίας/κυριότητας προϊόντων

Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα του i-mob.gr.

Προϊόν που παρελήφθη από το κατάστημα με σκοπό να σταλεί στο Service, αλλά μετά το πέρας του ελέγχου δεν καθίσταται εφικτή η επικοινωνία με τον κάτοχο αυτού, φυλάσσεται στην αποθήκη του i-mob.gr για χρονικό διάστημα μέχρι 6 μήνες, μετά δε το πέρας αυτών παραμένει στην ιδιοκτησία του καταστήματος ή διατίθεται στην αγορά.

Πληρωμές προς την Εταιρία

Οι ενδεδειγμένοι και αποδεκτοί τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

1. Πληρωμή τοις μετρητοίς στο φυσικό κατάστημα :

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι συναλλαγές ιδιωτών άνω των 500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), θα γίνονται μέσω κάρτας ή τραπεζικού εμβάσματος. Οι συναλλαγές επιτηδευματιών άνω των 500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), θα γίνονται μέσω κάρτας ή τραπεζικού εμβάσματος.

2. Πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας στο φυσικό κατάστημα:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο χώρο του καταστήματος ΔΕΝ υποστηρίζονται πληρωμές με κάρτες Diners & American Express. Υποστηρίζεται η αγορά μέσω πιστωτικών καρτών έως και 12 άτοκες δόσεις

3. Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας κατά την παράδοση στο χώρο σας :

Εξόφληση του συνολικού ποσού μετρητοίς στο διανομέα (ΔΕΝ υποστηρίζεται πληρωμή μέσω POS).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι συναλλαγές ιδιωτών άνω των 500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), θα γίνονται μέσω κάρτας OnLine ή τραπεζικού εμβάσματος. Οι συναλλαγές επιτηδευματιών άνω των 500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), θα γίνονται μέσω κάρτας OnLine ή τραπεζικού εμβάσματος. Υπάρχει επιπρόσθετο κόστος μεταφορικών.

4. Πληρωμή OnLine μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας:

Με OnLine συναλλαγή, για παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ή αποστολή στο χώρο σας: Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στο χώρο σας, απαιτείται η φυσική σας παρουσία και η ταυτοποίηση των στοιχείων σας μέσω της αστυνομικής σας ταυτότητας, ενώ δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας σας από τρίτο πρόσωπο, παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. Υπάρχει επιπρόσθετο κόστος μεταφορικών. Κατά την παραλαβή από το κατάστημα, απαιτείται η φυσική σας παρουσία έχοντας μαζί σας και την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα, καθώς επίσης και την ταυτότητά σας. Σε αυτήν την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο, παρά μόνο με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που η παραγγελία γίνεται για λογαριασμό εταιρίας: H κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται επάνω στο σώμα της κάρτας. Δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση για χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.

5. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση/μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς.

Στην αιτιολογία μεταφοράς πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας:

Δικαιούχος: Ι ΜΟΒ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΕ

IBAN ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR4301720720005072073392283

IBAN ALPHA: GR2401401700170002002013570

Έπειτα, όπως αποστείλετε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο

[email protected]

Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης/μεταφοράς του τελικού ποσού (τα έξοδα εμβάσματος και των δύο συναλλασσόμενων τραπεζών επιβαρύνουν τον αγοραστή).

Μετά το πέρας 3ων εργάσιμων ημερών η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)

Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.

Το i-mob.gr δεσμεύεται ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ.), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνον όποτε αυτό απαιτείται, όπως για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δε γίνονται σε καμία περίπτωση αντικείμενο διαχείρισης/ κοινοποίησης προς τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.

Επιφυλάξεις

Το i-mob.gr δε μπορεί να κατηγορηθεί για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα, τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Ο εκάστοτε κατασκευαστής οφείλει να ενημερώνει στις εσώκλειστες οδηγίες σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων του.

Λογισμικό

Το λογισμικό που υπάρχει μέσα στις συσκευές έχει την άδεια χρήσης που δίνει ο κατασκευαστής του λογισμικού. Οι όροι χρήσης, οι οδηγίες και οι περιορισμοί χρήσης δίνονται ομοίως από τον κατασκευαστή του λογισμικού και όχι του προϊόντος. Πακέτα λογισμικού ή προϊόντα που περιέχουν λογισμικό μπορούν να επιστραφούν μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η ταινία ασφαλείας του κατασκευαστή και η συσκευασία θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.

Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με το i-mob.gr, ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης από την πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, με μοναδική προϋπόθεση να ΜΗΝ έχει ανοιχτεί η αρχική συσκευασία και φυσικά να ΜΗΝ έχει ενεργοποιηθεί η συσκευή ή να ΜΗΝ έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το προϊόν. Αν το δέμα έχει προπληρωθεί, τότε η επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή του προϊόντος και έπειτα από έλεγχο των ανωτέρω.

Επιστροφές δε γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας ή/και του προϊόντος. Δε μπορείτε να υπαναχωρήσετε από παραγγελία, στην οποία έχετε αναγγείλει βλάβη του προϊόντος, προτού πιστοποιηθεί η αιτία αυτής.

Το κόστος των μεταφορικών όλων των επιστρεφόμενων προς το κατάστημα προϊόντων βαρύνει τον αγοραστή.

Περιορισμένη Εγγύηση «D.O.A.» / «D.A.P.»

Αγοράζοντας οποιοδήποτε είδος, πέρα από την εγγύηση του κατασκευαστή ή του αρμόδιου τεχνικού τμήματος, παρέχονται στους πελάτες από το κατάστημα επιπρόσθετα δύο είδη εγγύησης :

Εγγύηση «D.O.A.»: Αν αγοράστηκε μια συσκευή, η οποία λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος δεν μπόρεσε εξαρχής να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως «D.O.A.», δηλαδή Dead On Arrival, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Στην περίπτωση «D.O.A.» μετά την αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του εξουσιοδοτημένου τεχνικού τμήματος, παρέχεται στους καταναλωτές η διασφάλιση αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής ή επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά της, όπως επίσης και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Εγγύηση «D.A.P.»: Αν αγοράστηκε μια συσκευή, η οποία τέθηκε σε λειτουργία, αλλά στη συνέχεια, κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες, παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως «D.A.P.», δηλαδή Dead After Purchase. Αυτό σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα σε ένα εύλογο διάστημα, το οποίο ορίζει ο κατασκευαστής (συνήθως εντός 7-10 ημερολογιακών ημερών). Στην περίπτωση «D.A.P.» η αντικατάσταση ή η επισκευή της συσκευής ορίζεται αποκλειστικά από την πολιτική του εξουσιοδοτημένου Service του κατασκευαστή και δεν υπόκειται στις αρμοδιότητες του καταστήματος.

Προϋποθέσεις: Σύμφωνα με τους όρους εγγύησης του καταστήματος, και στις δύο περιπτώσεις, ο πελάτης μπορεί να αξιοποιήσει την εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.», όταν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις :

1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του, όλα τα παρελκόμενά του, καθώς επίσης και από το νόμιμο παραστατικό αγοράς.

2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και -όχι αποκλειστικά- από πτώση, υγρασία, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς, κλπ.

Διαδικασίες: Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως.

Αν, λοιπόν, αγοράσετε από εμάς μια συσκευή, η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα, τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε, προκειμένου να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης εγγύησης.

Επίσης, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής: Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής («D.O.A.»/«D.A.P.») της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από εταιρία σε εταιρία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής.

Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα.

Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή. Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.», λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στη χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται «D.O.A.»/«D.A.P.», αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ' όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το IMOB δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Το IMOB σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή, αν πρωτίστως δε διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ η εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.».

Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ' επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Εξαιρέσεις

Η ειδική περιορισμένη εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.» ΔΕΝ ισχύει αν:

• Η βλάβη αποδειχθεί ότι οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή (όσον αφορά την υπαιτιότητα του καταναλωτή, μπορείτε να ανατρέξετε στους γενικούς όρους εγγύησης του καταστήματός μας).

• Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, εγχειρίδιο χρήσης, handsfree, φορτιστή κλπ.).

• Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης της απόδειξης (ή τιμολογίου) αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.

• Η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο μοναδικός αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.

Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης «D.O.A.»/«D.A.P.», επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά. Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι με υπευθυνότητα και σοβαρότητα σας παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και ποιοτικούς ελέγχους της παγκόσμιας αγοράς.

Διευκρινίσεις

Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται πλήρως κατανοητοί και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνιση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμής, χρήσης και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή πριν την τοποθέτηση ή αποστολή της παραγγελίας του. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας, ο παραλήπτης υποχρεούται να το γνωστοποιήσει εγγράφως στο i-mob.gr, μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή, υποδεικνυομένης της γνωστοποιήσεως με συστημένη επιστολή ή να την υποβάλει ηλεκτρονικά ζητώντας αποδεικτικό παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα, άθικτα όλα τα εμπορεύματα και το i-mob.gr επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει από την παρούσα πώληση αζημίως. Το i-mob.gr σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται, ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη. ©2019 Όλα τα δικαιώματα παρακρατημένα.

Όροι Εγγύησης

Χρόνος εγγύησης προϊόντων

Android (συσκευές ευρωπαϊκής προέλευσης): 2 έτη εγγύησης από τον κατασκευαστή.

Apple iPhone: 1 έτος εγγύησης από τον κατασκευαστή (ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα επέκτασης σε 2 έτη).

Εξουσιοδοτημένα Service ανά κατασκευαστή

Για συσκευές Apple

iSystem - Apple Authorised Reseller & Service Provider

Διεύθυνση: Λεωφ. Μεσογείων 269, Χαλάνδρι 152 31

Τηλέφωνο: 215 2154400

Για συσκευές Samsung

SMARTEC

Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, 12 461, Χαϊδάρι

Τηλέφωνο: 210 5820000

Για συσκευές Huawei

HUAWEI Customer Service Center Athens

Διεύθυνση: Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27

Τηλέφωνο: 217 0007575

Μπορείτε με το παραστατικό αγοράς να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε, εξουσιοδοτημένο από την κατασκευάστρια εταιρεία, επισκευαστικό κέντρο ή να αποστείλετε το προϊόν σε εμάς, ώστε να μεσολαβήσουμε για τον έλεγχό του από το επίσημο Service. Τα έξοδα μεταφοράς σε κάθε περίπτωση βαρύνουν τον αγοραστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει:

Τον φορτιστή, τα ακουστικά, τη μπαταρία, καθώς και οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ της συσκευής (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό)

Τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρία μας.

Εγγύηση «D.O.A.» / «D.A.P.»

Αγοράζοντας οποιοδήποτε μοντέλο, πέρα από την εγγύηση του κατασκευαστή ή του αρμόδιου τεχνικού τμήματος, παρέχονται στους πελάτες από το κατάστημα επιπρόσθετα δύο είδη εγγύησης:

Εγγύηση «D.O.A.»: Αν αγοράστηκε μια συσκευή, η οποία λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος δεν μπόρεσε εξαρχής να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως «D.O.A.», δηλαδή "Dead On Arrival". Στην περίπτωση «D.O.A.» μετά την αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του εξουσιοδοτημένου τεχνικού τμήματος, παρέχεται στους καταναλωτές η διασφάλιση αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής ή επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά της, όπως επίσης και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Εγγύηση «D.A.P.»: Αν αγοράστηκε μια συσκευή, η οποία τέθηκε σε λειτουργία, αλλά κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες, παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως «D.A.P.», δηλαδή "Dead After Purchase". Στην περίπτωση «D.A.P.» η αντικατάσταση ή η επισκευή της συσκευής ορίζεται αποκλειστικά από την πολιτική του εξουσιοδοτημένου Service του κατασκευαστή και δεν υπόκειται στις αρμοδιότητες του καταστήματος.

Προϋποθέσεις: Και στις δύο περιπτώσεις, ο πελάτης μπορεί να αξιοποιήσει την εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.», υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του, όλα τα παρελκόμενά του, καθώς επίσης και με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και -όχι αποκλειστικά- από πτώση, υγρασία, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς, κλπ.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημα IMOB με έξοδα δικά σας, έχοντας απενεργοποιήσει κωδικούς/μοτίβα κλειδώματος της συσκευής (Αν πρόκειται για iPhone, θα πρέπει να έχει απενεργοποιηθεί και η υπηρεσία «Find my iPhone»).

Η ΙΜΟΒ ενημερώνει το τεχνικό τμήμα για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο Service ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων, καθώς επίσης και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος, το i-mob.gr υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ίσης αξίας με την αρχική ή να προχωρήσει σε επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε κατά την αγορά, συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Σημαντική ενημέρωση: Τα προϊόντα Apple σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας στις 19/09/2013, θα πρέπει να έχουν απενεργοποιημένη την υπηρεσία «Find my iPhone» πριν την αποστολή τους στο Service. Σε διαφορετική περίπτωση, η συσκευή θα επιστρέφεται από το τεχνικό τμήμα χωρίς να έχει ελεγχθεί.

Εξαιρέσεις «D.O.A.»/«D.A.P.»

Η ειδική περιορισμένη εγγύηση «D.O.A.»/«D.A.P.» ΔΕΝ ισχύει αν:

Η βλάβη αποδειχθεί ότι οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή.

Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, εγχειρίδιο χρήσης, handsfree, φορτιστή κλπ.)

Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης του παραστατικού αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.

Η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο μοναδικός αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λανθασμένων χειρισμών του χρήστη

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:

Η βλάβη προκλήθηκε, επειδή ο αγοραστής δε χρησιμοποιεί ή δε συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Η βλάβη προκλήθηκε από υπαιτιότητα του χρήστη (όπως πτώση, υγρασία, κ.ά.).

Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.

Έχουν αλλοιωθεί σημαντικές πληροφορίες, όπως η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό αγοράς.

Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων, όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή.

Δε μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής/μη ενδεδειγμένης χρήσης. Σε αυτήν τη περίπτωση μπορούμε είτε να σας επιστρέψουμε το προϊόν ανεπισκεύαστο είτε να προχωρήσουμε στην επισκευή του με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή, πάντα κατόπιν συνεννόησης και επιβεβαίωσης του τελικού κόστους επισκευής. Και στις δύο περιπτώσεις, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη της ΙΜΟΒ για χρονικό διάστημα μέχρι 6 μήνες -επισκευασμένο ή μη-, μετά δε το πέρας αυτών παραμένει στην ιδιοκτησία του καταστήματος ή διατίθεται στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-email, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δηλωθείσα βλάβη. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται εφικτή η επικοινωνία μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.

Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Παρακαλούμε, όπως φυλάξετε σε ασφαλές σημείο το παραστατικό αγοράς, το οποίο αποτελεί την εγγύηση του προϊόντος, γιατί δε θα σας χορηγηθεί νέο σε περίπτωση απώλειας.

Δικαίωμα καταναλωτή για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Απώλεια δεμάτων αποστολής

Σε περίπτωση που δε λάβετε το προϊόν εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από τη μεταφορική εταιρία, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και, εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε πού βρίσκεται το δέμα.

 

Diner's Club Discover Every Pay Visa

Εγγραφείτε και μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας